Επιστροφές:
Εάν για οποιονδήποτε λόγο υπαναχωρήσετε σε σχέση με κάποιο είδος της αγοράς σας παρακαλούμε να το επιστρέψετε το συντομότερο δυνατόν και πάντως εντός δεκατεσσάρων (14)ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του και θα είναι χαρά μας να σας το αντικαταστήσουμε ή να σας πιστώσουμε όλο ή μέρος του ποσού που το αγοράσατε, βάσει της παρακάτω διαδικασίας και βάσει του «Όροι και κανόνες λειτουργίας» του https://pitsias.gr.
Απαραίτητη προϋπόθεση -σε κάθε περίπτωση- είναι το επιστρεφόμενο είδος να έχει άθικτη και πλήρη τη συσκευασία του, με όλα τα αξεσουάρ και πρόσθετες παροχές – ωφελήματα που συνόδευαν την πώλησή του, τα πρωτότυπα παραστατικά αγοράς του και κάθε άλλο συνοδευτικό του έντυπο ή στοιχείο (π.χ. ετικέτες, ταμπελίτσες, έντυπο εγγύησης, οδηγίες χρήσης, δωροεπιταγές κτλ).
Για κάποια είδη, για λόγους υγιεινής ή ασφαλείας δεν γίνονται δεκτές οι επιστροφές.
Πριν την αγορά τους παρακαλούμε να λάβετε υπόψη το ανωτέρω.
Σε κάθε περίπτωση επισημαίνεται πως τα έξοδα αποστολής που χρεώνονται στον πελάτη για την αποστολή και παράδοση της παραγγελίας του σε αυτόν, δεν επιστρέφονται.
Ειδικότερα:
Α. Επιστροφές προϊόντων με χρέωση της pitsias.gr
Επιστροφή προϊόντων με χρέωση της pitsias.gr μπορεί να πραγματοποιηθεί σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες, με υπαιτιότητα της pitsias.gr:
1) Η παραγγελία εκτελείται εσφαλμένα, δηλαδή σε περίπτωση παράδοσης είδους άλλου από αυτό που παραγγέλθηκε ή σε ποσότητα μεγαλύτερη από αυτή που παραγγέλθηκε.
2) Το είδος κατά την παράδοση έχει συσκευασία τόσο κατεστραμμένη (ολοκληρωτικά ή κατά το μεγαλύτερο μέρος της) ώστε αυτό να επηρεάζει/επιδρά στην χρήση του.
3) Το είδος, κατά την παράδοση, διαπιστωθεί ότι είναι ελαττωματικό.
4) Στην περίπτωση και μόνο που διαπιστώσετε ότι το προϊόν το οποίο αγοράσατε από το κατάστημα μας, δεν πληροί τις προϋποθέσεις γνησιότητας της εταιρείας, τα στοιχεία της οποίας αναγράφονται πάνω στο προϊόν θα αποζημιωθείτε πλήρως τόσο για την τιμή του προϊόντος όσο και για αυτή των συνολικών εξόδων των μεταφορικών.
Επισημαίνεται πως για να θεωρείται μία ιδιότητα συνομολογημένη, θα πρέπει να πιστοποιείται ως τέτοια εγγράφως κατά την παραλαβή από αμφότερα τα μέρη.
Για αυτό το σκοπό σας ζητούμε να υπογράφετε σχετικό έντυπο με το οποίο βεβαιώνετε ότι έχετε παραλάβει ορθά το σύνολο της παραγγελίας.
Εάν έχετε υπογράψει ότι παραλάβατε ορθά την παραγγελία, τότε η pitsias.gr δεν μπορεί να δεχθεί επιστροφή προϊόντος.
Πολιτική επιστροφής χρησιμοποιημένου ή ανοιγμένου προϊόντος
Όλα
μας τα προϊόντα τα προμηθευόμαστε από εγκεκριμένους προμηθευτές, έτσι
ώστε να υπάρχει η δυνατότητα για after sale έλεγχο του προϊόντος.
Στην
περίπτωση που ανοίξετε ή χρησιμοποιήσετε ένα τέτοιο ελαττωματικό
προϊόν, είμαστε πάντα στην διάθεση σας για να το επιλύσουμε.
Σε μία τέτοια περίπτωση (ελαττωματικού προϊόντος) θα πρέπει, όπως καταλαβαίνεται, να γίνει και η κατάλληλη διαπίστωση.
Οι ενέργειες που θα πρέπει να γίνουν είναι οι εξής:
1. Παρακαλούμε να μας στείλετε πίσω το προϊόν που έχετε παραλάβει,
(με
δικά σας έξοδα αποστολής και με εταιρεία Courier, ώστε να μας δώσετε
και τον αριθμό παρακολούθησης της αποστολής "tracking number"),
ώστε να το στείλουμε για έλεγχο.
Δ/νση αποστολής:
ΠΙΤΣΙΑΣ Α.Ε.
Καλλιθέα Πιερίας
3ης Σεπτεμβρίου Οδός Κατερίνης - Παραλίας
ΤΚ 60100
Ελλάδα
Τηλέφωνα 23510-41569
2. Μετά τον έλεγχο του προϊόντος και αφού διαπιστωθεί πρόβλημα, θα ειδοποιηθείτε και έχετε τις εξής επιλογές:
α) αντικατάσταση με καινούργιο (ίδιο) προϊόν με αποστολή χωρίς καμία επιβάρυνση από μέρους σας.
Συγχρόνως σας καλύπτουμε και τα έξοδα αποστολής που κάνατε για να στείλετε το προβληματικό προϊόν πίσω σε εμάς για έλεγχο.
β)
χρηματική αποζημείωση (να πάρετε πίσω το 100% των χρημάτων σας), τόσο
για το προβληματικό προϊόν, όσο και για τα έξοδα αποστολής.
3. Στην περίπτωση που δεν διαπιστωθεί κάποιο πρόβλημα του προϊόντος, τότε:
* σας ειδοποιούμε για τα αποτελέσματα του ελέγχου και έχετε τις εξής επιλογές:
αποστολή του προϊόντος πίσω σε εσάς με δικά σας έξοδα αποστολής ή
παραλαβή
του προϊόντος από το κατάστημα μας .(ΠΙΤΣΙΑΣ Α.Ε., Καλλιθέα Πιερίας,
3ης Σεπτεμβρίου Οδός Κατερίνης - Παραλίας, ΤΚ 60100), χωρίς έξοδα
αποστολής.
Στις παραπάνω περιπτώσεις, ο πελάτης δύναται:
1) Είτε να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξ αρχής.
2) Είτε να ζητήσει την επιστροφή του, κατόπιν συνεννόησης με την pitsias στα τηλέφωνα 23510-41569 & 23510-61051 , «Εξυπηρέτηση Πελατών» , με χρέωση -από σταθερό τηλέφωνο - αστικής μονάδας ΟΤΕ.
Σε κάθε περίπτωση, τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται από τον πελάτη αχρησιμοποίητα στην ίδια κατάσταση που παρελήφθησαν. Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν, κατά τον χρόνο που συμφωνήθηκε κατόπιν της συνεννόησης με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ και πάντως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παράδοσης.
Σε διαφορετική περίπτωση εφόσον δεν έχετε επισημάνει το πρόβλημα κατά την παραλαβή τότε το Ηλεκτρονικό Κατάστημα δικαιούται να μην αποδεχθεί την επιστροφή και συνεπώς να αρνηθεί την αντικατάσταση.
Σε κάθε περίπτωση, ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΣ, η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δελτίο Αποστολής, Τιμολόγιο, Απόδειξη Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη την συσκευασία του και κάθε άλλη ή πρόσθετη παροχή που δόθηκε με αυτό (π.χ. πρόσθετο ή άλλο προϊόν δωρεάν, δωροεπιταγές κτλ).
Η επιστροφή των προϊόντων με χρέωση της pitsias θα πραγματοποιείται είτε με μέσα της απολύτου επιλογής της (προσωπικό και μεταφορικά μέσα), είτε με προσωπική φροντίδα και έξοδα του πελάτη, όπου οριστεί κατόπιν συνεννόησης του πελάτη με τον Διαχειριστή πωλήσεων του Ηλεκτρονικού Καταστήματος της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, μέσω της «Εξυπηρέτηση Πελατών» με χρέωση - από σταθερό τηλέφωνο- αστικής μονάδας ΟΤΕ.
ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ, η επιστροφή δεν γίνεται με πρωτοβουλία του πελάτη.
Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από την pitsias, η πίστωση οιωνδήποτε χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται με επιμέλεια της pitsias, μέσω πίστωσης στην πιστωτική κάρτα ή στον λογαριασμό του με την οποία έκανε ο πελάτης
την συγκεκριμένη αγορά (βάσει δήλωσης του πελάτη) και για τα στοιχεία της οποίας θα ενημερώνει την pitsias ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ βάσει της παρακάτω «Διαδικασία Πίστωσης».
«Διαδικασία Πίστωσης»
Μετά την έκδοση πιστωτικού τιμολογίου ή απόδειξης επιστροφής λιανικής, ο πελάτης θα λαμβάνει ηλεκτρονικό μήνυμα με το παρακάτω περιεχόμενο στο οποίο καλείται και να ανταποκριθεί εντός 10 εργασίμων ημερών.
Aγαπητέ μας πελάτη, για την αξιακή ρύθμιση και λογιστική τακτοποίηση των εμπορευμάτων που παραλάβαμε από εσάς (ως επιστροφή προς το ηλεκτρονικό κατάστημα https://pitsias.gr ), εκδόθηκαν τα κατάλληλα πιστωτικά παραστατικά τα οποία και θα σας αποσταλούν ταχυδρομικά.
Επιστροφές προϊόντων με χρέωση του πελάτη.
Επιστροφή προϊόντων με χρέωση του πελάτη για τα μεταφορικά έξοδα επιστροφής μπορεί να πραγματοποιηθεί σε περίπτωση αναιτιώδους υπαναχώρησης. Στις περιπτώσεις δηλαδή, κατά τις οποίες ο πελάτης για οποιονδήποτε λόγο, εκτός των παραπάνω, άλλαξε γνώμη και δεν επιθυμεί πλέον την αγορά του προϊόντος, εφόσον δεν έχει εκπνεύσει η ανωτέρω αναφερομένη προθεσμία.
Η επιστροφή των προϊόντων μπορεί να γίνει με αποστολή αυτών, επιβαρυνόμενος ο πελάτης με την ευθύνη, επιμέλεια και τα έξοδα αποστολής τους, όπου οριστεί κατόπιν συνεννόησης με τον Διαχειριστή πωλήσεων του Ηλεκτρονικού Καταστήματος της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, μέσω της «Εξυπηρέτηση Πελατών» τηλέφωνα 23510-41569 & 23510-61051 , με χρέωση -από σταθερό τηλέφωνο - αστικής μονάδας ΟΤΕ.
Ουδεμία αξίωση δύναται να προβληθεί έναντι της pitsias από τον πελάτη ή/και τρίτο εμπλεκόμενο σε σχέση με την καταβολή του κόστους μεταφορικών που θα απαιτηθεί για την επιστροφή του προϊόντος στην pitsias.
Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει το προϊόν να είναι αχρησιμοποίητο και να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των πρωτότυπων παραστατικών εντύπων που το συνόδευαν κατά την παράδοσή του (απόδειξη λιανικής πώλησης/Δελτίο αποστολής ή Τιμολόγιο/Δελτίο Αποστολής), αλλά και των συνοδευτικών εντύπων της επιστροφής, κάθε άλλης ή πρόσθετης παροχής – ωφελήματος που δόθηκε με αυτό ενόψει της αγοράς (π.χ. δωροεπιταγές, πρόσθετο ή άλλο προϊόν κλπ), καθώς και με την συσκευασία του και λοιπό περιεχόμενο αυτής σε άθικτη και άριστη κατάσταση (π.χ. κουτί, φελιζόλ, νάιλον, οδηγίες χρήσης κλπ).
Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από την pitsias, η επιστροφή οιωνδήποτε χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται με επιμέλεια της pitsias, μέσω πίστωσης στην πιστωτική κάρτα με την οποία έκανε ο πελάτης την συγκεκριμένη αγορά (βάσει δήλωσης του πελάτη) και για τα στοιχεία της οποίας θα ενημερώνει την pitsias ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ βάσει της «Διαδικασία Πίστωσης».
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστρέφονται κατεστραμμένα ή ελλιπή η pitsias δεν έχει την υποχρέωση να τα παραλάβει ή έχει το δικαίωμα να τα παραλάβει και να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και οιαδήποτε εξ αυτής της αιτίας βλάβη της, και να προβεί μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής της αυτής έναντι του πελάτη.
Εν γένει, για την ολοκλήρωση της διαδικασίας επιστροφής, ανεξαρτήτως αιτιολόγησης, θα πρέπει ο πελάτης να έχει πλήρως εξοφλήσει το χρέος του προς την pitsias, τόσο όσον αφορά το κόστος του είδους, όσο και τις χρεώσεις μεταφορικών.
« ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ »
Τα διατιθέμενα από την pitsias προϊόντα, εφόσον είναι προϊόντα διαρκείας, φέρουν κάθε απαραίτητη πιστοποίηση ασφαλούς λειτουργίας.
Τα προϊόντα διάρκειας συνοδεύονται από γραπτές οδηγίες χρήσης (πλην των απλών στη χρήση προϊόντων) και από γραπτή εγγύηση καλής λειτουργίας εύλογης διάρκειας.
Το έντυπο της εγγύησης περιλαμβάνει πάντοτε την επωνυμία και τη διεύθυνση του εγγυητή, το προϊόν στο οποίο αναφέρεται η εγγύηση, το ακριβές περιεχόμενό της, τη διάρκειά της, την τοπική έκταση ισχύος της, καθώς και τα δικαιώματα που παρέχει το εφαρμοστέο δίκαιο.
Η εγγύηση της συσκευής έχει διάρκεια σύμφωνα με τον κατασκευαστή και άρχεται από την ημερομηνία αγοράς της και επιτρέπει τη δωρεάν αποκατάσταση του προβλήματος, εφόσον πληρούνται οι παρακάτω όροι:
Να υπάρχει η εγγύηση της αντιπροσωπείας και η απόδειξη αγοράς συσκευής.
Να μην έχουν αλλοιωθεί τα σταθερά στοιχεία της συσκευής (Serial No.)
Να μην εξαιρείται η βλάβη με βάση το έντυπο της εγγύησης του κατασκευαστή.
« Τιμές »
Στόχος της pitsias είναι η διασφάλιση των καλύτερων τιμών της αγοράς.
Για την επίτευξη του στόχου αυτού, παρακολουθείται καθημερινά η διαμόρφωση των τιμών πώλησης στην αγορά και γίνεται συστηματική προσπάθεια για τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας μέσω πιο προσιτών τιμών.
Εν γένει, οι τιμές στην αγορά των προϊόντων περιποίησης είναι ευμετάβλητες, είτε προς τα πάνω, είτε προς τα κάτω, αντανακλώντας ουσιαστικά τις ανάλογες αλλαγές
στο κόστος των αγαθών.
Το ηλεκτρονικό κατάστημα ενημερώνεται σε καθημερινή βάση για τις μεταβολές όλων των τιμών, παρέχοντας στον πελάτη την πληροφορία που χρειάζεται.
Είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι η pitsias θα εκτελεί τις παραγγελίες σας μέσω της http://pitsias.gr βάσει των τιμών που ίσχυαν και εμφανίζονταν στην ιστοσελίδα κατά την στιγμή της κατάθεσης της πρότασης παραγγελίας σας για τα είδη που περιλαμβάνονταν στην προτεινόμενη παραγγελία σας, ακόμα και αν έχουν μεσολαβήσει διακυμάνσεις και αλλαγές μέχρι τη στιγμή αποδοχής εκ μέρους μας της πρότασής σας, εκτέλεσης και έκδοσης των συνοδευτικών παραστατικών της παραγγελίας σας.
Οι τροποποιήσεις δεν αυξάνουν ούτε μειώνουν το ποσό της χρέωσής σας.
Τα είδη που σας αποστέλλονται σε αντικατάσταση ειδών που παραγγείλατε χρεώνονται στην τιμή που εμφανίζεται ή ισχύει στην ιστοσελίδα κατά την ημέρα εκτέλεσης της παραγγελίας.
Το τελικό ποσό χρέωσής σας είναι ίσο με την αξία της παραγγελίας που τελικώς εκτελείται (κατά την φάση εκτέλεσης, αφού έχει προηγηθεί η προετοιμασία της παραγγελίας).
Το ποσό της τελικής παραγγελίας και χρέωσης είτε συμπίπτει με το συνολικό ποσό της προτεινόμενης εκ μέρους σας παραγγελίας (αφού είναι διαθέσιμα όλα τα προϊόντα), είτε είναι μικρότερο από αυτό της συνολικής προτεινόμενης εκ μέρους σας παραγγελίας (αφού είναι διαθέσιμα μερικά από τα προϊόντα).
Οι αναγραφόμενες τιμές των προϊόντων είναι οι τελικές, δηλαδή συμπεριλαμβάνεται ο Φ.Π.Α.
Ο Φ.Π.Α. περιλαμβάνεται επίσης στις τιμές μεταφορικών της pitsias.gr , όπως αυτές εμφανίζονται κατά την διαμόρφωση της προτεινόμενης παραγγελίας σας κατά την στιγμή που την οριστικοποιείτε.
Οι αναγραφόμενες στο ηλεκτρονικό κατάστημα τιμές συμπεριλαμβάνουν ΦΠΑ, ενώ δεν συμπεριλαμβάνουν έξοδα αποστολής.
Στις επιπλέον επιβαρύνσεις όπως π.χ. έξοδα αποστολής, ταχυδρομικά, συσκευασία, δεν εφαρμόζεται έκπτωση ή προσφορά, εκτός και εάν γίνεται διαφορετική συγκεκριμένη αναφορά στην περιγραφή.
Σε περίπτωση που κατά την ίδια περίοδο αγοράς έχουν ανακοινωθεί περισσότερες της μίας προσφορές ή/και προωθητικές ενέργειες ή/και εκπτώσεις, οι οποίες είτε σχετίζονται με το σύνολο της παραγγελίας, είτε με ομάδες προϊόντων, είτε με συγκεκριμένα είδη, θα εφαρμόζεται μόνον μία και δη η πιο συμφέρουσα για τον πελάτη.
Όλες οι προσφορές ισχύουν για προκαθορισμένη χρονική περίοδο, υπό την προϋπόθεση ότι και το προσφερόμενο είδος είναι διαθέσιμο και εφόσον το απόθεμα επαρκεί.
Η pitsias.gr δεν είναι υπόχρεη σε κανένα πελάτη για οποιαδήποτε οικονομική ζημία που μπορεί να προέκυψε από άρνηση ή αδυναμία εκτέλεσης, καθυστέρηση εκτέλεσης, ακύρωση, απόσυρση/διακοπή οποιασδήποτε παραγγελίας ή οποιασδήποτε αδυναμίας ή αποτυχίας οποιουδήποτε πελάτη στο να κάνει χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος, προσφοράς, έκπτωσης, προωθητικής ενέργειας αυτού για οποιονδήποτε λόγο.
Επιστροφή χρημάτων σχετικά με είδη ή υπηρεσίες που αγοράστηκαν στα πλαίσια κάποιας προσφοράς, προωθητικού προγράμματος/ενέργειας ή εκπτωτικής περιόδου, θα βασίζεται στην τιμή προσφοράς, προώθησης ή εκπτωτικής περιόδου.
Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεση σας είτε μέσω τηλεφώνου στα 23510-41569, είτε μέσω e-mail στο sales@pitsias.gr
Για την καλύτερη εμπειρία περιήγησης, ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies.