Θέλετε να εξυπηρετηθείτε από κατάστημα Πίτσιας;

Καλώς ήλθατε,
Συνδεθείτε

0
ΑρχικήΑκύρωση Παραγγελίας

Ακύρωση Παραγγελίας

Ακύρωση παραγγελίας εκ μέρους του πελάτη λόγω μεταμέλειας

Η εκ μέρους του πελάτη ακύρωση της παραγγελίας του λόγω μεταμέλειας γίνεται δεκτή MONO εφόσον δεν έχει το είδος ακόμα τιμολογηθεί και δοθεί προς αποστολή εκ μέρους της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ (pitsias.gr).
Η ακύρωση γίνεται μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail) στο info@pitsias.gr προς την ΕΤΑΙΡΕΙΑ εκ μέρους του πελάτη.
Ο πελάτης οφείλει να δηλώσει τα ακριβή στοιχεία της παραγγελίας του.
Η ακύρωση δεν επέρχεται αν δεν αποσταλεί σχετική επιβεβαίωση εκ μέρους της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ με ηλεκτρονική αλληλογραφία προς τον πελάτη.

Σε περίπτωση που ο πελάτης πριν από την εκ μέρους του δήλωση ακύρωσης έχει καταβάλει την αξία της εγκεκριμένης παραγγελίας του και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ την έχει ήδη εισπράξει, τότε η ΕΤΑΙΡΕΙΑ οφείλει μέσα σε προθεσμία δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών να επιστρέψει στον πελάτη την εισπραχθείσα αξία με τον ίδιο τρόπο που αυτός επέσπευσε την καταβολή της (με αντιλογισμό του ποσού σε τραπεζικό λογαριασμό, με επιστροφή σε κάρτα κλπ).
Σε περίπτωση που έχει δοθεί εντολή πληρωμής εκ μέρους του πελάτη αλλά τα χρήματα δεν έχουν εισπραχθεί από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ (όπως πχ. στην περίπτωση εντολής χρέωσης πιστωτικής κάρτας όταν όμως η Τράπεζα δεν έχει ακόμα καταβάλει το τίμημα στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ), τότε η ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεούται εντός της προθεσμίας των δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών να επισπεύσει κάθε απαραίτητη ενέργεια και δήλωση προς κάθε αρμόδιο φορέα (Τράπεζα κλπ) για τη γνωστοποίηση της ακύρωσης της παραγγελίας και την υποχρέωση απόδοσης κάθε χρεωθέντος σε βάρος του πελάτη ποσού.
Στην περίπτωση αυτή η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θεωρείται ότι έχει εκπληρώσει σύννομα τις υποχρεώσεις της, και η αναίρεση κάθε χρέωσης θα γίνει με βάση τους όρους της σύμβασης που συνδέει τον πελάτη με τον τρίτο αυτό φορέα (Τράπεζα κλπ) και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν φέρει καμία ευθύνη σχετικά με το χρόνο επιστροφής ή αντιλογισμού κάθε σχετικής χρέωσης.
Σε περίπτωση μη έγκαιρης ακύρωσης της παραγγελίας ο πελάτης χρεώνεται με το κόστος των συνολικών μεταφορικών (κόστος αποστολής προς τον πελάτη & κόστος επιστροφής στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ).

ESPA BANNER

Για την καλύτερη εμπειρία περιήγησης, ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies.